آر بی آئی کے گورنر کا کرپٹو کرنسی کے متعلق بڑے خدشات کا اظہار

0
744
RBI recently announced its intent to explore its own central bank digital currency (CBDC). As a further activity that may be related, the Government of India
RBI recently announced its intent to explore its own central bank digital currency (CBDC). As a further activity that may be related, the Government of India recently announced that it was coming up with a law on cryptocurrency.
All kind of website designing

کریپٹو کرنسی سےملک کا معاشی استحکام متاثر ہوگا: شکتی کانت، آر بی آئی کی ٹیم ڈیجیٹل کرنسی پر تیزی سے کاربند ہے

نئی دہلی ، ایجنسی : ریزرو بینک آف انڈیا (آر بی آئی) نے کریپٹو کرنسیوں پر اپنے تحفظات کا اظہار کیا ہے۔ آر بی آئی کا ماننا ہے کہ کرپٹو کرنسی ایشیا کی تیسری سب سے بڑی معیشت ، یعنی ہندوستان کے مالی استحکام کو متاثر کرسکتی ہے۔ مرکزی بینک نے اپنی تشویش مرکزی حکومت کو پہنچائی ہے۔ بدھ کے روز آر بی آئی کے گورنر شکتی کانت داس نے یہ معلومات دی۔
شکتی کانت داس نے ایک نیوز چینل کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا ، ” ہمیں کریپٹو کرنسی کے بارے میں کچھ بڑے خدشات ہیں ، جسے ہم نے حکومت تک پہنچا دیا ہے۔ حکومت اس پر غور کر رہی ہے۔ مجھے یقین ہے کہ حکومت جلد ہی کوئی فیصلہ لے گی۔” اگر ضرورت ہوئی تو ، پارلیمنٹ بھی اس مسئلے پر بات کر سکتی ہے اور فیصلہ لے سکتی ہے۔ میں یہ واضح کرنا چاہتا ہوں کہ بلاک چین ٹیکنالوجی مختلف ہے۔یہ اور بات ہے کہ بلاک چین ٹیکنالوجی سے فائدہ اٹھایا جانا چاہئے لیکن کرپٹو کرنسی کے حوالے سے مالی استحکام کے معاملے میں ہم بہت پریشان ہیں۔ “
تاہم ، انہوں نے اس کے بارے میں مزید کچھ نہیں کہا ، لیکن ، منی لانڈرنگ اور دہشت گردی کی سرگرمیوں کے لئے مالی اعانت کے سلسلے میں ڈیجیٹل کرنسی کا استعمال کرنے کے لئے مرکزی بینک بھی اس سے قبل اپنی تشویش کا اظہار کر چکا ہے۔ حکومت کریپٹو کرنسی سے متعلق پارلیمنٹ میں ایک بل پیش کرنے کی منصوبہ بندی کر رہی ہے۔ اس کے تحت ، کمپنیوں اور نجی طور پر کرپٹو کرنسی کی خرید و فروخت پر پابندی ہوگی۔ حکومت اپنی ڈیجیٹل کرنسی کو متعارف کرانے کے لئے شرائط و ضوابط بنانے پر غور کر رہی ہے۔
قابل ذکر ہے کہ 2018 میں ، آر بی آئی نے تمام بینکوں اور مالیاتی اداروں سے کریپٹو کرنسی کی خرید و فروخت سے متعلق خدمات پر پابندی عائد کردی تھی۔ تاہم ، پچھلے سال سپریم کورٹ نے درخواست کے فیصلے میں کریپٹو کرنسی تبادلے سے متعلق آر بی آئی کی ہدایات کو مسترد کردیا تھا۔
آر بی آئی کے گورنر نے کہا کہ آر بی آئی جلد ہی اپنی ڈیجیٹل کرنسی شروع کرنے کی تیاری کر رہا ہے۔ آر بی آئی کی ٹیم اس بات پر بہت تیزی سے کام کر رہی ہے کہ اسے کب اور کب شروع کیا جائے۔ اگر ایسا ہوتا ہے تو ، آر بی آئی چین جیسے دوسرے ممالک کے مرکزی بینکوں کی فہرست میں شامل ہوجائے گا ، جہاں اس وقت ڈیجیٹل یوآن پوری طرح سے گردش میں ہے۔

نیا سویرا لائیو کی تمام خبریں WhatsApp پر پڑھنے کے لئے نیا سویرا لائیو گروپ میں شامل ہوں

تبصرہ کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here