پروگرام اور ٹکنالوجی سے لیس ہوںگے بوتھ سطح کے کارکنان:آرسی پی سنگھ

0
91
All kind of website designing

پارٹی کے تین روزہ تربیتی پروگرام کے دوسرے دن قومی صدر نے کہا:پارٹی کو سب سے زیادہ بوتھ پر مضبوط بنانا ہے
محمد نعمت اللہ
پٹنہ ،21 فروری :جے ڈی یو ہیڈ کوارٹرکے کرپوری آڈیٹوریم میں پارٹی کے تین روزہ تربیتی پروگرام کے دوسرے دن قومی صدر آر سی پی سنگھ نے کہا کہ جے ڈی یو کارکنان بوتھ سطح پر پارٹی کےنظریات ، قائدکےپروگرام اور نئی ٹکنالوجی سے آراستہ ہوں گے۔ انہوں نے کہا کہ پارٹی کو سب سے زیادہ بوتھ پر مضبوط بنانا ہے اس لیے ہر بوتھ پر کام کرنے والے ساتھیوں کی شناخت ضروری ہے۔ انہوں نے کہا کہ پنچایت ، بلاک ، ضلع اور ریاستی تنظیم کا اندازہ اس بات سےلگایا جائے گا کہ آپ بوتھ پر کتنے مضبوط اور متحرک ہیں۔قومی صدر آر سی پی سنگھ نے کہا کہ بہار کا خواب نتیش کمار کے ترقی یافتہ بہار کا خواب ہم سب کی آنکھوں میں ہونا چاہئے۔ انہوںنےبہار میں جس علمی سماج واد کی بنیاد رکھی ہے اسے ہریک کارکن وہ نہ صرف سمجھے بلکہ اس تربیتی کیمپ میں جوسیکھ رہےہیں اسے پھیلائیںبھی۔خاص طور پر نئی نسل کو جے ڈی یو سے جوڑنے کے لئے انہیں سوشل میڈیا کے تمام پلیٹ فارم سے زیادہ سے زیادہ جوڑیں۔ انہوں نے کہا کہ اب پارٹی کو آگے لے جانے کے لئے ہمیں عہدکرنے کی ضرورت ہے ۔
اس تربیتی پروگرام کی صدارت جے ڈی یو کے ریاستی صدر امیش سنگھ کشواہا نے کی جبکہ نظامت جے ڈی یو ٹریننگ سیل کے ریاستی صدر سنیل کمار تھے۔ دوسرے دن سینئر رہنما منگنی لال منڈل نےعملی سوشلزم ، قومی سکریٹری رویندر سنگھ تنظیم کےطریقہ کار ، جے ڈی یو میڈیا سیل کے ریاستی صدر ڈاکٹر امردیپ نے سوشل میڈیا ، آر آرکلیان نے کمیونٹی مواصلات اور مکیش کمار کو مشترکہ قیادت کے موضوع پر کارکنان کو تربیت دی۔ سابق ایم ایل سی للن صراف ، ریاستی جنرل سکریٹری ڈاکٹر نوین کمار آریہ، خواتین جے ڈی یو انچارج ڈاکٹر سوہیلی مہتا اور صدر شویتا وشواس اور اپسرا مشرا نے بھی مختلف موضوعات پر اپنے خیالات کا اظہار کیا۔ریاستی صدر امیش سنگھ کشواہا نے کہا کہ وزیر اعلیٰ نتیش کمار کی رہنمائی اور قومی صدر آر سی پی سنگھ کی سربراہی میں ہمیں جے ڈی یو کی تنظیم کو ایک نئی اونچائی دینی ہوگی۔ ہم خوش قسمت ہیں کہ ہمیں ایسی قیادت ملی ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس تربیت کے بعد مختلف سطحوں پر تربیت کا عمل جاری رہے گا۔ نیز ہر ضلع میں جلد ہی پارٹی آفس نئی ٹیکنالوجی سے آراستہ ہوگا۔سینئر رہنما مسٹر منگنی لال منڈل نے کہا کہ عملی سماجیات ہندوستان سے گم ہوگیاتھا۔ اسے نتیش کمار نے اسےزندہ کیا ہے۔ انہوں نے ہی پہلی بار کہا کہ ہم پسماندہ سماج کو اقتدارمیں حصہ دیں گے اوران ان کی حوصلہ افزائی کے لئے بھی کام کریں گے۔ اسی وژن سے اس نے بہار کی تعمیر نوکی۔ آزاد ہندوستان میں کسی اور کے پاس ایسا وژن نہیں تھا۔ منگنی لال منڈل نے کہا کہ بہار میں قتل عام کی تاریخ رہی ہے لیکن نتیش کمار کے ماتحت گذشتہ 15-16 سالوں میں ایک بھی قتل عام نہیں ہوا۔ انصاف کے ساتھ ترقی ان کی اسی سوچ کی وجہ سے یہ ممکن ہوئی ہے۔ اس نے کسی نسلی تناؤ کے بغیر اتنی بڑی تبدیلی آئی۔ آج معاشرے کا ہر طبقہ یہ محسوس کر رہا ہے کہ یہ ترقی ہورہی ہے۔تنظیم کے کام کرنے کے طریقہ کارپر اظہار خیال کرتے ہوئے قومی سکریٹری رویندر سنگھ نے کہا کہ اگر تنظیم مضبوط ہے تو پھر بڑی سے بڑی سیاسی ہوا کارخ بدل سکتی ہے۔
جے ڈی یو میڈیا سیل کے ریاستی صدر ڈاکٹر امردیپ نے سوشل میڈیا کے موضوع پر اپنے خطاب میں کہا کہ سوشل میڈیا کے میدان میں کارکنوں کی تربیت کے لئے بوتھ کی سطح پر ایک مہم چلائی جائے گی۔ اس میدان میں بھی جے ڈی یو کارکن دیگر جماعتوں سے آگے ہوں گے۔ جے ڈی یو ڈیجیٹل کارکن اب حزب اختلاف کے پروپیگنڈوں اور افواہوں کا جواب دیں گے۔جے ڈی یو ٹریننگ سیل کے صدر سنیل کمار نے کہا کہ سوچ میں تبدیلی لا کر ہم ایک بڑی تبدیلی لاسکتے ہیں۔ اس تربیت کے بعد جے ڈی یو کارکنوں کو بھی اسی تبدیلی کی طرف بڑھنا ہوگا۔

نیا سویرا لائیو کی تمام خبریں WhatsApp پر پڑھنے کے لئے نیا سویرا لائیو گروپ میں شامل ہوں

تبصرہ کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here