کورونا اپ ڈیٹس : ملک میں اب تک 1.8 کروڑ مستحقین کوٹیکے لگائے گئے

0
195
All kind of website designing

راجستھان :19 اضلاع میں 98 نئے کوروناکیسزمعاملے، جے پور میں 1 کی موت، مہاراشٹر میں 6821 نئے کورونا مریض، 24گھنٹےمیں 40 اموات

نئی دہلی /ممبئی/ جے پور، ایجنسی : راجستھان میں کورونا انفیکشن کے اعداد و شمار ریاست کے لوگوں کو مستقل طور پر راحت دے رہے ہیں۔ ایک طرف ، جہاں نئے مثبت مریض کم ہورہے ہیں ، دوسری طرف ایک درجن سے زائد اضلاع میں نئے مریضوں کا ہونا بند ہوگیا ہے۔ مختلف اضلاع میں انفیکشن کی وجہ سے اموات پر بھی قابو پالیا گیا ہے۔ ہفتے کے روز ، ریاست کے 19 اضلاع میں 98 نئے مثبت معاملے پائے گئے ، جب کہ 14 اضلاع میں کوئی نیا مثبت نہیں ملا۔ جے پور ضلع میں 1 مریض انفیکشن کی وجہ سے چل بسا۔ محکمہ میڈیکل اینڈ ہیلتھ کی رپورٹ کے مطابق ، چار اضلاع جے پور ، اجمیر ، جودھ پور اور کوٹا میں ہفتے کے روز سب سے زیادہ مریضوں میں اضافہ ہوا۔ جے پور ضلع میں 17 ، اجمیر میں 12 ، جودھ پور اور کوٹا میں 11 نئے مریض پائے گئے۔ جبکہ، سوائی مادھوپور، جھنجھنو، ہنومان گڑھ اور چورو اضلاع مکمل طور پر انفیکشن سے محفوظ رہا،ان چار اضلاع میں ایک بھی فعال کیس موجود نہیں ہے۔دوسری جانب ہفتہ کے روز ایک لاکھ 86 ہزار سے زائد مستفید افراد کو کورونا کے ویکسین لگائے گئے۔ اس کے ساتھ ہی ملک میں اب تک مجموعی طور پر 1.8 کروڑ مستحقین کو ویکسین لگائے گئے ہیں۔ اس میں 72لاکھ،26ہزار،653 صحت کارکن اور 36لاکھ،11ہزار،670 فرنٹ لائن کارکن شامل ہیں۔ ہفتہ کے روز ملک کی تمام 36 ریاستوں اور مرکز کے علاقوں میں حفاظتی ٹیکے لگائے گئے تھے۔
وزارت صحت کے جوائنٹ سکریٹری ڈاکٹر منڈیپ کمار بھنڈاری نے کہا کہ کسی بھی شخص کی ویکسینیشن کی وجہ سے موت نہیںہوئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ اب تک 12 ریاستوں اور مرکز کے علاقوں میں 75 فیصد سے زیادہ صحت کارکنوں کو ویکسین لگائے جاچکے ہیں۔ ان میں بہار ، تری پورہ ، اڈیشہ ، مدھیہ پردیش ، اتراکھنڈ شامل ہیں۔ اس کے ساتھ ہی ، وہ ریاستیں اور مرکزی علاقے جنہوں نے 50 فیصد سے بھی کم صحت کارکنوں کو ٹیکہ لگایا ہے ان میں پنجاب ، تامل ناڈو ، چنڈی گڑھ ، ناگالینڈ اور پڈوچیری شامل ہیں۔ ادھر ہفتے کے روز مہاراشٹر میں 6821 نئے کورونا سے متاثرہ مریض پائے گئے اور 24 گھنٹوں میں 40 کورونا مریضوں کی موت ہوگئی۔ صوبہ میں کورونا کے کل 48439 مریض زیر علاج ہیں۔ ان میں ممبئی کے 5466 فعال کورونا مریض شامل ہیں۔
وزیر صحت راجیش ٹوپے نے ہفتے کے روز نامہ نگاروں کو بتایا کہ ریاست میں مکمل صحت یاب ہونے کے بعد 2567 کورونا مریض اپنے گھروں کو واپس آئے ہیں۔ ریاست میں اب تک 2093913 کوروناسے متاثر ہوئے ہیں۔ ان میں سے ، 1992530 کورونا سے متاثرہ افراد مکمل طور پر صحت یاب ہوکر اپنے گھروں کو واپس آئے ہیں۔ ریاست میں اب تک 51753 کورونا سے متاثرہ افراد فوت ہوگئے ہیں۔ ریاست میں کورونا کی اوسطا شرح 95.16 فیصد ہے اور مریضوں کی اوسطا موت 2.47 فیصد ہے۔ راجیش ٹوپے نے شہریوں سے کورونا قوانین پر سختی سے عمل کرنے کی اپیل کی ہے۔ راجیش ٹوپے نے کہا کہ ریاست میں کورونا مریضوں کی تعداد قابو میں ہے۔

نیا سویرا لائیو کی تمام خبریں WhatsApp پر پڑھنے کے لئے نیا سویرا لائیو گروپ میں شامل ہوں

تبصرہ کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here