بہار کی مجموعی ترقی کے ساتھ دیہی ترقی کو ترجیح حاصل ہے: شرون کمار

0
197
All kind of website designing

نتیش کی سربراہی میں ترقی کا دور چل رہا ہے:تارکیشور پرساد

بیگوسرائے ، (ایجنسی)۔ بہار حکومت کے دیہی ترقی کے وزیر شرون کمار نے کہا ہے کہ حکومت تمام علاقوں کی ہمہ جہت ترقی کر رہی ہے۔ دیہی ترقی اس کی ترجیح ہے۔ مدھے پورہ جاتے ہوئے انہوں نے کہا کہ وہ ہفتہ کی رات بیگوسرائے سرکٹ ہاؤس میں کارکنوں سے ملاقات کے دوران دیہی ترقی کے لئے تمام ضروری اقدامات کریں گے۔ جے ڈی یو کارکنان انہیں ترقی میں رکاوٹ کے بارے میں آگاہ کریں ، وہ اسے حل کریں گے۔شرون کمار ، جو وزیر بننے کے بعد پہلی بار بیگوسرائے پہنچے تھے ، نومنتخب ضلعی صدر رودل رائے کی سربراہی میں سیکڑوں کارکنوں نے پرتپاک استقبال کیا۔ اس موقع پر سابق قانون ساز کونسلر بھومیپال رائے ، چیف ترجمان سنجے کمار ، سینئر لیڈر ارون مہتو ، جواہر لال بھاردواج ، میڈیا سیل صدر کندن کمار پنٹو ، یوتھ جے ڈی یو ضلعی صدر گورو سنگھ رانا ، طلبا جے ڈی یو کے ضلعی صدر سوربھ کمار اور تمام سیلز کے ضلعی صدر نے شرکت کی۔ جس میں ضلعی سینئر قائدین اور ممتاز کارکنان شریک تھے۔
سرکٹ ہاؤس میں کارکنوں سے ملاقات کے بعد ، انہوں نے بہار حکومت کے ذریعہ چلائی جارہی اسکیموں کے بارے میں ترجیح پر جانکاری دی اور تمام کارکنوں کو لگن کے ساتھ تعاون کرنے کی ہدای

نتیش کمار نیا تغلقی فرمان ،تعلیم گاہوں پر چلے بلڈوزر

ت کرنے کے بعد ، وہ یہاں سے چلے گئے۔ امنور کے ایم ایل اے منٹو سنگھ کا بھی ان کے ساتھ استقبال کیا گیا۔ سب سے زیادہ ہجوم میںپنچایت انتخابات کے دعویداروں کو دیکھاگیا۔ آنے والے اپریل مئی میں پنچایت انتخابات پارٹی بنیادوں پر ہونے کی توقع ہے ، یہی وجہ ہے کہ ٹکٹ کے دعویدار اپنے چہرے دکھانے کے لئے پہنچے تھے۔دوسری جانب بہار کے نائب وزیر اعلی ترکیشور پرساد نے کہا مستقبل میں ، کٹیہار اور سیمانچل کے چار اضلاع کے ساتھ ساتھ ہمہ جہت ترقی ہوگی۔ اس کے لئے وزیر اعلی نتیش کمار کی سربراہی میں ترقی کاسفر جاری ہے۔
ڈپٹی چیف منسٹر ترکیشور پرساد نے ڈسٹرکٹ گیسٹ ہاؤس میں صحافیوں سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ہم سیمانچل سے ہیں ، اور آئندہ پانچ سالوں میں اس علاقے کی ترقی کو یقینی بنانے کے لئے ایک روڈ میپ تیار کیا گیا ہے۔ ہم نے سیمانچل کے لئے جوخواب دیکھاہے وہ بجٹ کے بعد نظر آئیں گے۔
ترکیشور پرساد نے کہا کہ میں نے دس ایسے نکات کو چھونے کی کوشش کی ہے ، خاص کر ضلع کٹیہار کے لئے ، جو آئندہ دنوں میں یقینی طور پر پانچ سال میں مکمل ہوجائے گا۔ چونکہ اس علاقے میں کٹیہار میونسپلٹی میں پانی کی نکاسی ایک بہت بڑی پریشانی ہے ، اس کیلئے نظام تیارکرناہے ، ڈاکٹر راجندر پرسادپتھ کا درگااستھان سے سٹی بینک دفترتک اور فلائی اوور برج کا عام لوگوں کے مطالبہ کو پورا کرنا ہے۔ ، کٹیہار شہر میں مختلف سڑکوں کی توسیع وغیرہ کاکام پوراکرناہے۔
انہوں نے کہا کہ اس کیلئے دو ارب 93 کروڑ کا منصوبہ ہے۔ قبل ازیں ، نائب وزیر اعلی نے ضلع میں جاری اسکیموں کے بارے میں اعلی عہدیداروں کے ساتھ ایک جائزہ اجلاس منعقد کیا،اورضروری ہدایات دیئے۔

نیا سویرا لائیو کی تمام خبریں WhatsApp پر پڑھنے کے لئے نیا سویرا لائیو گروپ میں شامل ہوں

تبصرہ کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here