نتیش سرکار کا فیصلہ : گریجویٹ کو 50 تو انٹر پاس کرنے والی لڑکیوں کوملیں گے 25 ہزار

0
250
All kind of website designing

بہار کے تمام میونسپل علاقوں کے تحت تعمیر کردہ تمام پارکوں کو برقرار رکھنے اور اس کی ترقی کے لئے محکمہ ماحولیات ، جنگل اور موسمیاتی تبدیلی کی منظوری دی گئی ہے۔جبکہ محکمہ منصوبہ بندی اور ترقی میں اسسٹنٹ سٹیٹسٹکس آفیسر کی پوسٹ تشکیل دی گئی ہے

پٹنہ (ایجنسی) : منگل کو بہار کابینہ کا اجلاس وزیر اعلی نتیش کمار کی صدارت میں منعقد کیا گیا۔ اس اجلاس میں کء اہم فیصلے کیے گئے۔ کابینہ کی میٹنگ میں فیصلہ لیا گیا ہے کہ ریاست میں تمام گریجویٹ طالبات کو پچاس ہزار اور انٹر پاس غیر شادی شدہ لڑکیوں کو پچیس ہزار روپے ملیں گے۔
اس کے علاوہ کابینہ نے چیف سکریٹری کی سربراہی میں تشکیل دی گئی کمیٹی پارٹ ٹو کی منظوری دے دی ہے۔ اب معاہدے پر بحال ہونے والے اہلکاروں کو ویٹیج دینے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ اب ان کی ملازمت 60 سال کی عمر تک پکی ہوگی۔ بیلٹرون کے اہلکاروں کو آؤٹ سورسنگ سمجھا جائے گا۔ کابینہ کے اجلاس میں اس کے علاوہ شیخوپورہ صدر اسپتال کے ڈاکٹر محمد سمیر حیات کو 2012 سے غیر حاضر رہنے کے الزام میں ملازمت سے برطرف کرنے کا حکم بھی جاری کیا گیا ہے۔
بہار کے تمام میونسپل علاقوں کے تحت تعمیر کردہ تمام پارکوں کو برقرار رکھنے اور اس کی ترقی کے لئے محکمہ ماحولیات ، جنگل اور موسمیاتی تبدیلی کی منظوری دی گئی ہے۔جبکہ محکمہ منصوبہ بندی اور ترقی میں اسسٹنٹ سٹیٹسٹکس آفیسر کی پوسٹ تشکیل دی گئی ہے۔ ان عہدوں پر تقرری کے نتیجے میں ریاستی حکومت کے مختلف محکموں میں اعداد و شمار سے متعلق اعداد و شمار جمع کرنے میں مزید نقل و حرکت ہوگی۔

نیا سویرا لائیو کی تمام خبریں WhatsApp پر پڑھنے کے لئے نیا سویرا لائیو گروپ میں شامل ہوں

تبصرہ کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here