گلمرگ میں اسکینگ کرتے راستہ بھٹکے برطانوی شہری لاچلن اسٹیورٹ کے لیے فوج بنی فرشتہ  

0
602
All kind of website designing

اسکیئنگ کے دوران برفیلی پہاڑیوں کے درمیان گھومنے والے برطانوی سیاح لاچلن اسٹیورٹ کو فوج نے بازیاب کرا لیا  

گلمرگ : عالمی شہرت یافتہ سیاحتی مقام گلمرگ میں سکینگ کے دوران برفیلی پہاڑیوں کے درمیان گھومنے والے ایک برطانوی سیاح لاچلن اسٹیورٹ کو فوج کی ایک گشتی ٹکڑی نے بچا لیا ہے۔ فوجی جوان انہیں اپنے کیمپ لے گئے اور فرسٹ ایڈ میڈیکل ہیلپ فراہم کیا، پھر برطانوی سیاح کو بحفاظت اپنے ہوٹل تک پہنچادیا گیا۔
عالمی شہرت یافتہ سیاحتی مقام گلمرگ میں سکینگ کے دوران برفیلی پہاڑیوں کے درمیان گھومنے والے ایک برطانوی سیاح لاچلن اسٹیورٹ کو فوج کے ایک گشتی نے بچا لیا ہے۔ جوان اسے پہلے اپنے کیمپ لے گئے اور ابتدائی طبی امداد دی اور اس کے بعد ، برطانوی سیاح بھی انہیں محفوظ طریقے سے اپنے ہوٹل تک پہنچا دیا گیا۔
موصولہ معلومات کے مطابق برطانوی سیاح لاچلن اسٹیورٹ اتوار کے روز گلمرگ کے مضافات میں ملحقہ افراوٹ چوٹی کی طرف سکیئنگ کے لئے گیے تھے ۔ اسکیئنگ کرتے ہوئے وہ اپنا راستہ بھول گیے اور افروٹ کی دوسری جانب گھنے جنگل میں پہنچ گیے ۔ واضح رہے کہ شام 5 بجے کے بعد تک ان کا کوئی سراغ نہیں مل سکا۔ جس علاقے میں وہ تھے وہاں فون نیٹ ورک بھی نہیں ہے ، لہذا وہ کسی سے خود رابطہ کرنے سے قاصر تھے۔ اسی دوران برفباری بھی شروع ہوگئی۔ وہ برف میں جنگل میں گھوم رہے تھے کہ اچانک فوج کا گلمرگ بٹالین کا ایک گشتی ٹولہ جنگل سے گزر رہا تھا کہ فورا ہی ان میں موجود ایک جوان کی نگاہ برطانوی شہری پر پڑ گئی۔ اس وقت اس کی حالت بے نازک ہوگئی تھی۔ فوجیوں نے فورا ہی انہیں موقع پر ابتدائی طبی امداد دی اوروہاں سے اپنی کمپنی کے ہیڈ کوارٹر لے گئے۔ طویل وقت تک برف میں رہنے کی وجہ سے وہ مکمل طور بھ۔یگ چکے تھے۔انہیں بخار بھی آ گیا تھا۔ فوجی جوانوں نے اسے اپنے کیمپ میں گرم کپڑے ، جوتے اور موزے دیے۔ انہوں نے ان کا ضروری علاج بھی کرایا۔ جب وہ صحت یاب ہوگیے تو وہ انہیں گلمرگ میں واقع اس ہوٹل پر چھوڑآیے، جہاں وہ ٹھہرے ہوئے ہیں۔
برطانوی شہری نے اپنی جان بچانے کے لیے فوج کے جوانوں کا شکریہ ادا کیا اور کہا کہ راستہ بھول جانے کی وجہ سے میں وہاں کے جنگل میں بھٹک رہا تھا، ہر طرف برف ہی برف تھی، تیز برف باری ہو رہی تھی، میں کسی طرح کا سوچ بھی نہیں سکتا تھا۔ مجھے ایسا لگتا تھا کہ میں اس برف میں دب کر اب زندگی کی جنگ ہار جاؤں گا کہ اچانک فوجی جوان فرشتہ کی طرح اس کے لیے وہاں آئے اور یہاں سے بچایا اور انہیں ایک محفوظ پناہ گاہ میں لے گئے۔

نیا سویرا لائیو کی تمام خبریں WhatsApp پر پڑھنے کے لئے نیا سویرا لائیو گروپ میں شامل ہوں

تبصرہ کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here