ایئر مارشل ارجن سنگھ نہیں رہے،جنہوں نے 1965 میں پاکستان کے دانت کھٹے کئے تھے

0
920

نئی دہلی: بھارتی ایئر فورس کے مارشل ارجن سنگھ نے جو کہ پاکستان کے دانتوں کو برطانیہ سے ہٹا دیا تھا، 1965 کے جنگجو نے ہفتہ کو انتقال کر دیا. اس کے دل کے حملے کے بعد، اسے ہفتہ کے ہسپتال میں داخل کیا گیا تھا. انہوں نے 1965 کے بھارت اور پاک جنگ میں ایک اہم کردار ادا کیا. دفاعی ذرائع کا کہنا ہے کہ بھارتی ایئر مارشل ارجن سنگھ 98 سال کی تھی. وزارت دفاع کے مطابق، ارجن سنگھ (98) ای اے اے اے کے واحد افسر ہیں، جن کی ترقی پانچ ستاروں تک ہے. یہ آرمی میں فیلڈ مارشل کے مقام کے برابر ہے. انہوں نے ہفتہ کی صبح پر دل کا دورہ کیا تھا، جس کے بعد انہیں آرمی ریسرچ اینڈ ریفرل ہسپتال میں داخل کیا گیا تھا. وزیر اعظم نریندر مودی اور دفاع وزیر نورال سیتارمن ہسپتال گئے ان کی حوصلہ افزائی کو جاننے کے لئے.
وزیر اعظم نریندر مودی نے ان ہسپتال میں ملاقات کرنے کے بعد ٹویٹ کیا تھا جو ہندوستانی ایئر فورس کے مارشل آرگن سنگھ آر او آر ہسپتال جا رہے تھے، جو سنگین طور پر بیمار ہیں. میں نے اپنے خاندان کے لوگوں سے بھی ملاقات کی.
پاکستان نے 1965 ء میں آپریشن گرینڈ سلیم کو شروع کیا جس میں اس نے اخھنور شہر کو نشانہ بنایا، پھر سنگھ نے بھارتی ایئر فورس کو جرات، عزم اور پیشہ ورانہ صلاحیت کی قیادت کی.

نیا سویرا لائیو کی تمام خبریں WhatsApp پر پڑھنے کے لئے نیا سویرا لائیو گروپ میں شامل ہوں

تبصرہ کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here