بہار:2 لاکھ 18 ہزار 303 کروڑ روپے کا بجٹ، کیا پسماندہ بہار کی بدلنے والی ہے تقدیر!

0
24
Bihar Deputy Chief Minister Tarkishore Prasad on Monday tabled an annual budget of ₹ 2,18,303 crore for the state.
Bihar Deputy Chief Minister Tarkishore Prasad on Monday tabled an annual budget of ₹ 2,18,303 crore for the state.

شعر وشاعری کے ساتھ تار کشور نے کی بجٹ کی شروعات ، یہ بجٹ ہمہ جہت ترقی کا بجٹ ہے، دعویٰ بلا دلیل

پٹنہ ، ایجنسی : بہار میں مالی سال 2021-22 کا بجٹ اسمبلی میں نائب وزیر اعلیٰ اور وزیر خزانہ تار کشور پرساد نے پیر کے روز پیش کر دیا۔ وزیر خزانہ تار کشور پرساد نے ایوان کو بتایا کہ اس بار دو لاکھ 18 ہزار 303 کروڑ روپے کا بجٹ پیش کر رہا ہوں۔ اپنے بجٹ تقریر کے دوران تار کشور پرساد نے کورونا وبا کے دوران ریاستی حکومت کے ذریعہ کیے گئے کاموں کو ایوان کے سامنے رکھے۔ بہار ا عام بجٹ نائب وزیر اعلیٰ اور وزیر خزانہ تار کشور پرساد نے اسمبلی میں شعرو شاعری کے ساتھ شروعات کی۔ انہوں نے اس موقع پر سابق وزیر اعظم بھارت رتن اٹل بہاری واجپئی جی کے اشعار کے ساتھ شروعات کرتے ہوئے کہا ’’ ’ بادھائیں آتی ہیں آئے، گھرے پریہ کی گھول گھٹائیں ، پائوں کے نیچے انگارے ، سر پر برسیں یدی جوالائیں ، نج ہاتھوں سے ہنستے۔ ہنستے ، آگ لگا کر جلنا ہوگا ، قدم ملا کر چلنا ہوگا ‘‘ مصیبت سے ہم گھبراتے نہیں ہیں ‘‘۔ ہم ساتھ مل کر مستقل طور پر لڑتے ہیں کیونکہ یہی زندگی کا مقصد ہے۔
اسٹوڈنٹ کریڈیٹ کارڈ کے لیے 2,995کروڑ
وزیر خزانہ تار کشور پرساد نے کہا کہ یہ بجٹ ہمہ جہت ترقی کا بجٹ ہے۔ بہار اسٹوڈنٹ کریڈٹ کارڈ کے تحت 1,15,116درخواستوں کو منظور کیا گیا ہے۔ کل منظور شدہ قرض کی رقم 2,995 کروڑ ہے۔ تقسیم کئے گئے قرضوں کی کل تعداد 109071 ہے اور تقسیم کردہ قرضوں کی رقم 1495 کروڑ روپے ہے۔میگا اسکل سنٹر ہر اضلاع میں نئی اسکل کی رہنمائی اور تربیت کے لئے کھولا جائے گا۔ اداروں کے معیار کو بڑھانے کے منصوبوں کو یقینی بنائیں۔ ریاست کے ہر ریاستی آئی ٹی آئی اور پولی ٹیکنک انسٹی ٹیوٹ میں تربیت کے معیار کو بڑھانے کے لئے اعلی سطح کے مراکز بنانے کے انتظامات کیے گئے تھے ، یوتھ پاور بہار کی ترقی کے مقصد کے تحت نوجوانوں کے لئے تربیت کے بہتر انتظامات۔ بہار میں کاروباری افراد کو فروغ دینے اور نوجوانوں کو خود کاروباری بننے کے لئے ضروری انتظامات کیے گئے ہیں۔
ہرکھیت کو پانی کے لیے 550 کروڑ
تار کشور پرساد نے بتایا کہ ہر گائوں میں سولر لائٹ لگائی جائیں گی۔ تمام گائوں میں سولر اسٹریٹ لائٹ کے لئے 150 کروڑ کے بجٹ کی فراہمی کی گئی ہے ، اس اسکیم کے لئے ہر شعبے کو پانی مہیا کرنے کے لئے 550 کروڑ کے بجٹ کی فراہمی کی گئی ہے۔ کاشتکاروں کی آمدنی کو دوگنا کرنے کے لئے آبپاشی کے خاطر خواہ انتظامات کئے گئے تھے۔ ہر کھیت میں پانی کی دستیابی کو یقینی بنایا جائے گا۔سرکاری دفتر میں ریزرویشن کے مطابق تعداد میں اضافہ کیا جائے گا۔بغیر شادی شدہ خواتین کو اعلی تعلیم کے لئے 25 ہزار اور گریجویشن کے بعد 50 ہزار خواتین کو دیئے جائیں گے۔کوشل یوا پوگرام کے تحت سبھی 534 بلاکوں میں 1609تربیتی مراکز میں کام کیا جارہا ہے۔ اب تک 1004147 درخواست دہندگان کو تربیت دی جا چکی ہے اور 112092 درخواست دہندگان کو تربیت دی جارہی ہے۔
انہوں نے کہا کہ گڈ گورننس کے تحت خود کفیل بہار کے سات نشچئے پارٹ- 2 کے منصوبوں کے نفاذ کے لئے بہتر انتظامات یقینی کئے گئے۔ مالی سال2021-22میں سات نشچئے – 2 منصوبہ بندی کے لئے 4671 کروڑ روپے کا بجٹ انتظام کیا گیا۔خواتین کے لیے 200 کروڑ روپے کا انتظام ہے۔ راجگیر میں اسپورٹس یونیور سٹی کا قیام ہوگا، انجینئرنگ کالج کے لئے 110 کروڑ دیں گے۔ گلی ،نالی میں 114200 وارڈوں میں کام مکمل ہو چکا ہے۔
تار کشور پرساد نے کہا کہ تمام گائوں میں سولر اسٹریٹ لائٹ کی فراہمی کو یقینی بناتے ہوئے صاف گائوں خوشحالی والے گائوں کا ہدف پورا کیا جائے گا۔ نصب سولر اسٹریٹ لائٹس کی باقاعدہ دیکھ بھال کا بھی انتظام کیا جائے گا۔ انہوں نے صحت سہولیات کو مشن موڈ میں رکھیں گے ، دل میں سوراخ والے مریضوں کا علاج کریں گے۔ اعلیٰ تعلیم کے لئے خواتین کو ترغیبی انتظامات، انٹر پاس غیر شادی شدہ خواتین کو 25000 اور گریجویشن پاس ہونے پر خواتین کو 50000 روپے کی مالی مدد دی جائے گی۔ ان میں آئی ٹی آئی اور پولی ٹیکنک کے ذریعہ تربیت یافتہ نوجوانوں کو جدید مشینوں پر جدید ٹیکنالوجی کی تربیت دی جائے گی۔ دسویں اور بارہویں میں جوانوں کے لئے ان میں سے کسی طویل مدتی تربیت کا اہتمام کرنا۔
گائوں میں رابطے اسکیم کے لئے 250 کروڑ روپئے
تار کشور پرساد نے کہا کہ دیہی علاقوں میں سڑک کی تعمیر کے 250 کروڑ روپے منصوبے کی فراہمی ، شہری علاقوں میں بائی پاس اور فلائی اوور بنایا جائے گا۔ اس کے لئے 200 کروڑ کا بجٹ فراہم کیا گیا ہے۔ ضعیف کے لیئے پنشن مہیا کرائیں گے۔ بجٹ میں اس کے لیے 90 کروڑ روپے دیا گیا ہے۔ بہار کے تمام شہروں میں آبی ذخیرہ کی پریشانی پر قابو پانے کے لئے بجٹ میں 450 کروڑ کی فراہمی کی گئی ہے ، جانوروں اور ماہی گیری کے لئے امداد کے لئے 500 کروڑ کی فراہمی کی گئی ہے۔
انہوں نے کہا کہ نیٹ ورکنگ ، آئی ٹی سمیت متعدد تجارت میں تربیت دی جائے گی۔ہر ضلع میں میگا ٹریننگ سنٹرز بنائے جائیں گے ، جس میں روزگار پر مبنی مہارت کی تربیت دی جائے گی۔ ہر ڈویزن میں ٹول روم اور ٹریننگ سنٹرس قائم کیے جائیں گے۔ شہری علاقوں میں محکمہ شہری ترقی و ہاوئسنگ کے ذریعہ 3340 وارڈوں میں کام مکمل ہوچکا ہے ، اور 2735 وارڈوں میں کام مکمل کرلیا گیا ہے۔ایک لیول سنٹر فار ایکسیلنس بنایا جائے گا۔ بہار میں ایک لاکھ آبادی میں 1.72 لاکھ افراد کوویڈ 19 کی روک تھام کے لئے اسکریننگ کی گئیں۔ سات نشچئے۔2 پرکام شروع ہوچکا ہے۔ ریاست میں4,643 ٹولوں کے لئے اسکیم کی منظوری دی گئی ہے۔تین نئے میڈیکل کالجوں کی تعمیر کا عمل جاری ہے اور تمام 38 اضلاع کو او ڈی ایف قرار دیا گیا ہے۔

نیا سویرا لائیو کی تمام خبریں WhatsApp پر پڑھنے کے لئے نیا سویرا لائیو گروپ میں شامل ہوں

تبصرہ کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here