جتنا ہندی الفابیٹ نہیں ہے، اس سے زیادہ بہار میں گھوٹالے ہوچکے ہیں :تیج

0
232
جتنا ہندی الفابیٹ نہیں ہے، اس سے زیادہ بہار میں گھوٹالے ہوچکے ہیں ۔تیج
جتنا ہندی الفابیٹ نہیں ہے، اس سے زیادہ بہار میں گھوٹالے ہوچکے ہیں ۔تیج
All kind of website designing

جتنا ہندی الفابیٹ نہیں ہے، اس سے زیادہ بہار میں گھوٹالے ہوچکے ہیں :تیج جتنا ہندی الفابیٹ نہیں ہے، اس سے زیادہ بہار میں گھوٹالے ہوچکے ہیں :تیج پٹنہ ، (ایجنسی ) : آر جے ڈی سپریمو لالو یادو کے بڑے بیٹے تیج پرتاپ یادو نے جمعرات کے روز بہار کے وزیر اعلی نتیش کمار کا نام لئے بغیر حملہ کیا ہے۔ تیج پرتاپ نے اپنے ٹویٹ میں لکھا ہے کہ اے ٹو زیڈ، کسان کریڈٹ کارڈ گھوٹالہ کے سردار ، بی سے فرٹیلائزر سبسڈی گھوٹالہ ، گرامین بینک گھوٹالہ اور ڈی سے گھوٹالہ نے اپنے 15 سال کے دور حکومت میں جتنے گھوٹالے کیے ہیں، اتنا تو ہندی میں الفابیٹ بھی نہیں ہے۔
ریاستی آر جے ڈی کے ترجمان چترنجن گگن نے الزام لگایا ہے کہ ریاستی حکومت نے اساتذہ کی بحالی کو ایک مذاق بنا دیا ہے۔ حکومت کے جاری کردہ نئے حکم کے مطابق اساتذہ سے کہا گیا ہے کہ وہ ہر سطح کے اسکولوں میں تدریسی کام کے معاہدے پر دوبارہ بحال ہوں۔ مختلف سطح کے اسکولوں میں اساتذہ کی بڑی تعداد میں آسامیاں خالی ہیں لیکن تقرری کا عمل جان بوجھ کر برسوں سے لٹکایا ہوا ہے۔ اس کی وجہ سے طلبائ￿ کی پڑھائی میں خلل پڑ رہا ہے۔ انہوں نے الزام لگایا کہ بیروزگار نوجوانوں کے ساتھ تعلیم کے ساتھ حکومت کی نیت ٹھیک نہیں ہے۔
وزیر صحت منگل پانڈے نے پوچھا ہے کہ قائد حزب اختلاف تیجسوی یادو کہاں ہیں؟ پچھلے سال کے سیلاب اور کورونا بحران میں امدادی کام ، ودھان سبھا سیشن ، ودھان سبھا صد سالہ تقریبات اور اب حلف برداری کی تقریب سے غائب تھے۔ آخر ان کا کیا ارادہ ہے؟ ریاست کے عوام ان کی تلاش میں ہیں۔ منگل پانڈے نے الزام لگایا کہ حزب اختلاف کی جماعتوں کے قائد کو نہ تو ان کی ریاست کی سرزمین سے پیار ہے اور نہ ہی ریاست کے لوگوں سے اس کا جوڑ۔ یہی وجہ ہے کہ حزب اختلاف کی جماعتوں کے قائدین نہ تو بحران کے وقت اپنے فرائض کی انجام دہی کرتے ہوئے نظر آتے ہیں اور نہ ہی عوامی نمائندے کی حیثیت سے عوام کے ساتھ اپنی ذمہ داریوں کو نبھاتے ہیں۔
اپوزیشن جماعتوں کے قائدین نے وزرا کی حلف برداری تقریب میں شرکت نہیں کی۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ اپوزیشن کے لوگ ابھی تک اپنی شکست کے صدمے سے نکل نہیں پائیں ہیں۔

نیا سویرا لائیو کی تمام خبریں WhatsApp پر پڑھنے کے لئے نیا سویرا لائیو گروپ میں شامل ہوں

تبصرہ کریں

Please enter your comment!
Please enter your name here